דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשה בניחות צרפתי - טיסות לצרפת! 

מאת    [ 16/06/2013 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 5737 פעמים ]

הטיסות לצרפת קצרות יחסית והן מתקיימות מישראל באופן סדיר וישיר כמה פעמים בשבוע לאורך כל השנה. בתקופת הקיץ רוב הטיסות לצרפת מלאות בתיירים זוגות שמחפשים מקום רומנטי, הורים וילדים שיוצאים לטיול משפחתי או טיול בר/בת מצווה ותושבים ישראלים שמגיעים לביקורי מולדת ובני משפחה.

טיסות לצרפת מתקיימות גם באופן סדיר מדי שבוע בחודשי החורף. צרפת היא אחת המדינות אליה מגיעים ישראלים רבים חובבי ספורט החורף כדי להגיע לאתרי הסקי הקיימים באזורי צרפת המושלגים. מסך כל הטיסות לצרפת רובן מגיעות לשדות התעופה של פריז. פריז היא עיר הבירה של צרפת, ידועה גם בשם עיר האורות, עיר רומנטית ומקום לזוגות רבים המבקשים לבלות.

כל אחד שמגיע בטיסות לצרפת, לפריז יכול לראות עוד מהאוויר את שער הניצחון ומגדל אייפל שני סמלים חשובים בעיר ומקום לביקור תיירים רבים. יהודים רבים אזרחי צרפת עשו עלייה לישראל וקבעו את ביתם בארץ. חלקם הותירו אחריהם בני משפחה וכמעט בכל הטיסות לצרפת, בעיקר לקראת חגי ישראל, הם מגיעים לביקורי מולדת ואיחוד משפחתי. לישראל מגיעות מרבית הטיסות מצרפת לשדה התעופה בן גוריון ויש גם קו ישיר לשדה התעופה של אילת. צרפתים רבים אוהבים להגיע לאילת בחודשי החורף כשמזג האוויר בצרפת קר, גשום מושלג ובאילת חם והשמש בשמיים ברוב חודשי החורף.

טיול מאורגן לצרפת

מרבית התיירים המגיעים לצרפת עושים זאת על ידי תכנון עצמאי. יש כאלה שהביקור הנוכחי בצרפת הוא לא הביקור הראשון והם יודעים בדיוק לאן הם רוצים להגיע. ישראלים רבים אוהבים לטייל אבל אינם יכולים לעשות את התכנון והביצוע בעצמם או אינם מעוניינים לטרוח והם מחליטים להצטרף לטיול מאורגן לצרפת. לאחר בחירת יעד הטיול בצרפת פונה הלקוח למשרד נסיעות ובוחן את הטיול המאורגן לצרפת שמתאים לו ביותר. לפעמים יוצאת משפחה שלמה, סבים, הורים ונכדים ומצטרפים לטיול מאורגן בצרפת מה שמאפשר להם להסיר את דאגות התכנון מראשם.

משרדי הנסיעות וחברות התעופה מפרסמות באתרי האינטרנט שלהם, בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה ובפליירים את מסלולי הטיול המאורגן לצרפת וכל אחד יכול לבחור לו מה שנוח ומתאים לו ועומד בתקציב הכספי שהוכן עבור הטיול. לפני הבחירה כדאי לראות את חתך המשתתפים בטיול והאם הם מתאימים מבחינת הגילאים. ילדים רבים מוותרים על קיום אירוע לקראת בר/בת המצווה שלהם והם מעדיפים לעשות טיול, עם הוריהם, בחוץ לארץ. להורים נוח ומתאים להצטרף לטיול מאורגן בצרפת שמיועד למשפחות עם ילדים כדי שלילדים יהיו חברים לאורך כל הדרך ויהיה להם עם מי להעביר חוויות.

טיול מאורגן לצרפת כמו למדינות אחרות שמיועד גם לילדים כולל בתוכו ביקורים באתרים המתאימים לילדים בכל הגילאים ולאטרקציות משותפות להורים ולילדים. תוכנית הטיול המאורגן כוללת ביקורים באתרים ההיסטוריים שבצרפת בערים הגדולות כמו פריז למשל ובכל מקום ניתנת למטיילים גם האפשרות לבלות מספר שעות חופשיות שכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה.

לטיול מאורגן יש את החסרונות והיתרונות שלו. החיסרון הבולט במיוחד הוא שאין אפשרות, להוציא מקרים חריגים, לשנות את תוכנית הטיול ולוח הזמנים שלו. לטיול מצטרף מלווה מטעם חברת הנסיעות והוא אחראי לקיום כל סעיפי התוכנית כפי שנקבעו. המלווה גם דואג לתרגם את דברי המדריך המקומי למי שאינו שולט בשפה והוא פותר את הבעיות שמתגלעות, במקרה שאכן הן קורות. יתרונו של הטיול המאורגן לצרפת הוא שעל המשתתפים לא חלה חובה לדאוג למצוא מקום לינה, יש אוטובוס צמוד לאורך כל ימי הטיול, יש מי שדואג להעלות ולהוריד את המטען וכרטיסי הכניסה לאתרים ולמקומות הבילוי מובטחים.

שלום, שמי אבנר כהן. חובב כתיבה וטיולים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב